ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» روش های انتقال الگوی گلدوزی روی پارچه

روش های انتقال الگوی گلدوزی روی پارچه

بهترین روش ها برای انتقال طرح روی پارچه

انتخاب بهترین تکنیک اغلب به وزن یا رنگ پارچه مورد استفاده بستگی دارد.

اگر پارچه شما نسبتاً نازک است، می‌توانید با استفاده از منبع نور مانند صفحه نور یا پنجره، طرح‌ها را مستقیماً روی پارچه منتقل کنید و خطوط را با خودکار انتقال دهید.

برای انتقال طرح با استفاده از منبع نور مانند پنجره، الگو را به شیشه بچسبانید و الگو را با پارچه بپوشانید. شما باید بتوانید طرح را به وضوح از طریق پارچه ببینید و خطوط را با مداد یا خودکار علامت گذاری کنید.

 خودکار و مداد حرارتی

مدادها یا خودکارهای انتقال حرارت نیز گزینه ای برای علامت گذاری طرح گلدوزی روی پارچه هستند و روی پارچه های با بافت سنگین تر کار می کنند.

مدادها و خودکارهای ترانسفر در رنگ ها و ضخامت های مختلف موجود هستند و جوهرها با حرارت اتو محو می شوند.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

با این حال، این علامت گذاری ها دائمی هستند. خطوط الگو پاک نمی شوند و خطوط مشخص شده باید کاملاً با گلدوزی پوشانده شوند تا دیده نشوند. برای بهترین نتیجه از یک قلم انتقال با نوک ریز استفاده کنید.

برای استفاده از قلم یا مداد انتقال حرارت، طرح را به صورت معکوس بر روی یک صفحه کاغذ سبک وزن ترسیم کنید.ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای انجام این کار این است که الگوی خود را چاپ کنید، آن را برگردانید و سپس با استفاده از مداد انتقال حرارتی ، طرح را روی پارچه بکشید.

 لایه حل شونده

هنگامی که روی پارچه های تیره کار می کنید یا اگر الگوی دقیقی دارید، روش تثبیت کننده محلول در آب گزینه خوبی است. با این ماده می توانید الگو را مستقیماً روی تثبیت کننده چاپ کنید، سپس آن را روی پارچه گلدوزی خود قرار دهید.

از آنجایی که این روش نیاز به خیساندن دارد، باید مطمئن شوید که پارچه شما قابل شستشو است و نخ گلدوزی شما ثابت رنگ است.

کاربن خیاطی

همچنین می‌توان طرح‌ها را با استفاده از کاغذ های انتقال که اغلب به عنوان کاغذ کربن خیاطی‌ نامیده می‌شود، به پارچه‌های ضخیم یا تیره منتقل کرد. این کاغذ انتقال سبک وزن از یک طرف با یک جوهر پودری رنگی پوشانده شده است که به طور خاص برای استفاده روی پارچه ساخته شده است.

 از یک تکه کاغذ کربنی رنگ روشن برای علامت گذاری طرح ها روی پارچه های تیره و از رنگ تیره تر روی پارچه های روشن استفاده کنید. همیشه از روشن ترین رنگ ممکن استفاده کنید، فقط در صورتی که جوهر هنگام شستن آن کمی سرسخت باشد.

برای انتقال طرح با استفاده از کاغذ ترانسفر، پارچه را رو به بالا روی یک سطح سخت مانند پیشخوان آشپزخانه قرار دهید. کاغذ انتقال را روی پارچه با جوهر مومی به سمت پارچه قرار دهید.

روش کوبیدن نقطه ای

قبل از ظهور کاغذ ترانسفر و جوهرهای آهنی، کوبیدن یک روش رایج بود

با استفاده از این روش، الگوی کاغذی با سنجاق در فواصل زمانی معین سوراخ می شود. سپس این الگو روی پارچه محکم می‌شود و با استفاده از یک پد پارچه‌ای نرم، یک رنگدانه پودری از طریق سوراخ‌ها با یک حرکت تند کار می‌شود. هنوز هم می‌توان لوازم کوبنده را در مغازه‌های فروش ابزار هنری پیدا کرد.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده