دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فقط با سه رنگ کیک و دسر های جذاب رنگی بپزید

فقط با سه رنگ کیک و دسر های جذاب رنگی بپزید

با ترکیب کردن رنگ های اصلی طیف های مختلف رنگی بسازیم

علی رغم اینکه یک کیک با تزئینات رنگی می تواند بسیار چشمگیر و خیره کننده باشد و برای ایجاد این شاهکار نیازی به خرید رنگ خوراکی در هر رنگ رنگین کمان ندارید. با ترکیب چند رنگ اصلی می توانید دقیقاً رنگ مورد نظر خود را ایجاد کنید. با رنگ‌های اصلی شروع کنید و با ترکیب‌های مختلف آزمایش کنید تا رنگ‌های عالی را برای هماهنگی با مهمانی بعدی یا رویداد خاص دیگر به دست آورید.

ایجاد رنگ های ثانویه

با مخلوط کردن رنگ‌های اصلی با هم برای ایجاد رنگ‌های ثانویه، رنگ‌های تزئین کیک را به مجموعه خود اضافه کنید. این رنگ ها از ترکیب قسمت های مساوی از رنگ های اصلی مختلف با هم ساخته می شوند. دو قطره رنگ خوراکی آبی را با دو قطره قرمز مخلوط کنید تا رنگ خوراکی بنفش درست شود. دو قطره رنگ خوراکی قرمز را با دو قطره رنگ خوراکی زرد ترکیب کنید تا نارنجی درست شود. با مخلوط کردن دو قطره رنگ خوراکی زرد با دو قطره رنگ آبی رنگ خوراکی سبز درست کنید. به یاد داشته باشید که همه رنگ ها را در یک ظرف سفید مخلوط کنید تا بتوانید مشاهده کنید که چگونه رنگ واقعی هنگام مخلوط کردن ایجاد می شود و به شما این امکان را می دهد تا قبل از افزودن رنگ به ترکیب تغییرات لازم را انجام دهید.

رنگ های ثانویه را با هم مخلوط کنید تا رنگ های ردیف سوم را بسازید

برای ساختن کیکی که با هر طرح رنگی هماهنگ باشد، به ترکیب رنگ های جدید خود ادامه دهید تا حتی بیشتر شود. رنگ خوراکی سبز لیمویی را با مخلوط کردن سه قطره زرد با یک قطره رنگ خوراکی سبز درست کنید. دو قطره رنگ خوراکی سبز را با چهار قطره آبی مخلوط کنید تا آکوامارین درست شود. سه قطره رنگ خوراکی بنفش را با دو قطره آبی ترکیب کنید تا یک رنگ خوراکی آبی- بنفش درست کنید. وقتی سه قطره رنگ خوراکی بنفش را با دو قطره قرمز ترکیب می‌کنید، اکنون یک رنگ خوراکی بنفش قرمز خواهید داشت. با نه قطره رنگ زرد و یک قطره رنگ خوراکی سبز رنگ خوراکی زرد روشن ایجاد کنید.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

در حالی که آیسینگ شکلاتی گاهی اوقات به عنوان رنگ قهوه ای مناسب برای تزئین کیک عمل میکند، گاهی اوقات رنگ قهوه ای عمیق تر یا روشن تر مورد نیاز است. دو قطره رنگ خوراکی قرمز و دو قطره رنگ سبز را با هم مخلوط کنید تا قهوه ای تیره شود. رنگ خوراکی قهوه ای را با اضافه کردن دو قطره زرد در هر بار روشن کنید و به رنگ قهوه ای روشن تبدیل کنید. مخلوط کنید و سپس مقدار بیشتری زرد اضافه کنید تا رنگ به رنگ قهوه ای مورد نظر شما برسد. با سه قطره رنگ آبی، سه قطره قرمز و دو قطره رنگ خوراکی سبز رنگ خوراکی سیاه درست کنید.

روشن، تاریک و بهتر مشکی

وقتی یک رنگ عالی ایجاد کرده اید، اما برای نیازهای تزئینی شما کمی تیره است، می توانید با مخلوط کردن کمی مایه سفید رنگ غذا را روشن کنید. این یک راه عالی برای ساخت آیسینگ های رنگی پاستلی نیز هست. برای تیره کردن رنگ خوراکی برای رنگی عمیق تر و غنی تر، کمی رنگ خوراکی سیاه اضافه کنید.

هنگام ساخت آیسینگ سیاه، گاهی اوقات رنگ مایع معمولی به اندازه لازم در رنگ عمیق نمی شود. در عوض، با آیسینگ شکلاتی شروع کنید و کمی رنگ پودری سیاه یا رنگ خوراکی ژل اضافه کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده